Sunday, August 07, 2016

Menjadi peserta Seminar My Document bersama Byond Success

Jangan kata kita serba tahu, masih banyak perkara yang perlu dipelajari. Realiti masih ramai yang tidak tahu yang mereka itu tidak tahu. Bahasa dalam kitab gelarkan Jahil Murakab.

Maka untuk menjadi tahu dan hebat kita perlu berguru. Menurut Tuan Abdul Basit selaku Pengerusi Eksekutif Byond Group of Companies ada 4 jenis guru diperlukan khususnya dalam menguruskan perniagaan.

Saya kongsikan di sini, Empat guru yang dimaksudkan ialah :
 i) Guru yang mampu memberi Motivasi dan Keberanian.
ii) Guru teknikal dan operasi
iii) Guru Pengurusan dan sistem
iv) Guru Agama dan kerohanian 

Alhamdulillah, saya berkesempatan menghadiri Seminar My Documents anjuran Byond Success. Program yang membicarakan khusus berkenaan cara urus bisnes gaya korporat. Kredit untuk Ustaz Bulah yang mengesyorkan untuk saya hadir.

Tidak rugi join program-program sebegini kerana pelbagai perkara yang dipelajari di samping secara tidak langsung  saya dapat recharge semangat. Saya syorkan pada sahabat di luar sana untuk menghadiri program-program yang dianjurkan oleh Byond  Success. 

Isi borang pendaftaran. 

 Pengisian dan perkongsian pengalaman oleh Tuan Basit.

#byondsuccess
#permaidihati

No comments: